Veelgestelde vragen

Koffiemachines

Mijn koffiemachine geeft een storing, waar kan ik terecht voor hulp?

Heeft je koffiemachine een storing? Wij lossen het zo snel mogelijk op! Hiervoor is het belangrijk om te weten wat het automaatnummer is van de koffiemachine. Vul het storingsformulier in of meld de storing telefonisch via 0418 657 800.

Waar vind ik de specificaties van mijn koffiemachine?

De specificaties van koffiemachines zijn te vinden op de desbetreffende koffiemachinepagina, onder 'specificaties'. Ga naar koffiemachines om alle koffiemachines te bekijken. Staat jouw koffiemachine er niet tussen? Neem dan contact op met ons Customer Care Center.

Waar vind ik de installatievoorschriften van mijn koffiemachine?

De installatievoorschriften van koffiemachines zijn te vinden op de desbetreffende koffiemachinepagina, onder 'downloads'. Ga naar koffiemachines om alle koffiemachines te bekijken. Staat jouw koffiemachine er niet tussen? Waarschijnlijk heb je dan een koffiemachine die niet meer in ons assortiment zit. Ga naar handleidingen om de installatievoorschriften van deze koffiemachines te bekijken. Staan de voorschriften er nog niet tussen? Neem dan contact op met ons Customer Care Center.

Waar vind ik de schoonmaakhandleiding van mijn koffiemachine?

De schoonmaakhandleidingen van koffiemachines zijn te vinden op de desbetreffende koffiemachinepagina, onder 'downloads'. Ga naar koffiemachines om alle koffiemachines te bekijken. Staat jouw koffiemachine er niet tussen? Waarschijnlijk heb je dan een koffiemachine die niet meer in ons assortiment zit. Ga naar handleidingen om de schoonmaakhandleidingen van deze koffiemachines te bekijken. Staat de handleiding er nog niet tussen? Neem dan contact op met ons Customer Care Center.

Wat is de gemiddelde levensduur van een koffiemachine?

Er is een aantal factoren wat de levensduur van een koffiemachine beïnvloedt. Gebruiksintensiteit, reiniging en onderhoud spelen hierbij een belangrijke rol. Selecta zorgt voor een 5-jarig service contract bij aanschaf van een machine. Bij een gemiddelde gebruiksintensiteit is een machine vaak na 5 tot 6 jaar aan vervanging toe.

Kan ik een koffiemachine huren?

Koffiemachines van Selecta huur je voor een minimale looptijd van 5 jaar. Interesse in het huren van een koffiemachine, neem dan contact met ons op.

Vending machines

Mijn vending machine geeft een storing, waar kan ik terecht voor hulp?

Heeft je vending machine een storing? Wij lossen het zo snel mogelijk op! Hiervoor is het belangrijk om te weten wat het automaatnummer is van de vending machine. Vul het storingsformulier in of meld de storing telefonisch via 0418 657 800.

Waar vind ik de specificaties van mijn vending machine?

De specificaties van vending machines zijn te vinden op de desbetreffende machinepagina, onder 'specificaties'. Ga naar vending machines om alle koffiemachines te bekijken. Staat jouw vending machine er niet tussen? Neem dan contact op met ons Customer Care Center.

Waar vind ik de installatievoorschriften van mijn vending machine?

De installatievoorschriften van vending machines zijn te vinden op de desbetreffende machinepagina, onder 'downloads'. Ga naar vending machines om alle vending machines te bekijken. Staat jouw vending machine er niet tussen? Waarschijnlijk heb je dan een vending machine die niet meer in ons assortiment zit. Ga naar handleidingen om de installatievoorschriften van deze vending machines te bekijken. Staan de voorschriften er nog niet tussen? Neem dan contact op met ons Customer Care Center.

Waar vind ik de schoonmaakhandleiding van mijn vending machine?

De schoonmaakhandleidingen van koffiemachines zijn te vinden op de desbetreffende machinepagina, onder 'downloads'. Ga naar vending machines om alle koffiemachines te bekijken. Staat jouw vending machine er niet tussen? Waarschijnlijk heb je dan een vending machine die niet meer in ons assortiment zit. Ga naar handleidingen om de schoonmaakhandleidingen van deze vending machines te bekijken. Staat de handleiding er nog niet tussen? Neem dan contact op met ons Customer Care Center.

Wat is de gemiddelde levensduur van een koffiemachine?

Er is een aantal factoren wat de levensduur van een vending machine beïnvloedt. Gebruiksintensiteit, reiniging en onderhoud spelen hierbij een belangrijke rol. Selecta zorgt voor een 5-jarig service contract bij aanschaf van een machine. Bij een gemiddelde gebruiksintensiteit is een machine vaak na 5 tot 6 jaar aan vervanging toe.

Handleidingen

Waar vind ik de installatievoorschriften van mijn vending machine?

De installatievoorschriften van vending machines zijn te vinden op de desbetreffende machinepagina, onder 'downloads'. Ga naar vending machines om alle vending machines te bekijken. Staat jouw vending machine er niet tussen? Waarschijnlijk heb je dan een vending machine die niet meer in ons assortiment zit. Ga naar handleidingen om de installatievoorschriften van deze vending machines te bekijken. Staan de voorschriften er nog niet tussen? Neem dan contact op met ons Customer Care Center.

Waar vind ik de schoonmaakhandleiding van mijn vending machine?

De schoonmaakhandleidingen van koffiemachines zijn te vinden op de desbetreffende machinepagina, onder 'downloads'. Ga naar vending machines om alle koffiemachines te bekijken. Staat jouw vending machine er niet tussen? Waarschijnlijk heb je dan een vending machine die niet meer in ons assortiment zit. Ga naar handleidingen om de schoonmaakhandleidingen van deze vending machines te bekijken. Staat de handleiding er nog niet tussen? Neem dan contact op met ons Customer Care Center.

Producten

Waar kan ik allergenen informatie vinden?

Neem conctact op met ons Customer Care Center voor alle producten waar je allergenen informatie over wilt ontvangen. 

Ben je al klant en heb je de inloggegevens van de webshop? Dan is het ook mogelijk om hier de allergenen informatie te bekijken. 

Waar kan ik producten bestellen voor mijn vending machine?

Je kan producten bestellen via onze webshop. Heb je nog geen account? Je kan een account aanmaken of een bestelling telefonisch maken via 0418 657 800

Kunnen jullie ook gezondere producten leveren?

Ja dat kan. Bij Selecta heb je de keuze uit een breed assortiment aan producten. Dit zijn alle bekende A-merken die op de markt te verkrijgen zijn, maar ook gezondere alternatieven.

Kan ik ook duurzame producten bestellen?

Ja dat kan. Selecta heeft een scala aan gecertificeerde producten. We hebben producten met de volgende certificeringen: Fairtrade, Rainforest Alliance en UTZ.

Webshop

Hoe kan ik een webshop account aanmaken?

Als je een klant bent kan je eenvoudig een account aanmaken via de webshop of telefonisch via 0418 657 800. Ben je nog geen klant? Neem dan eerst contact op met ons Customer Care Center

Kan ik als particulier bestellen via de webshop

Dit is helaas niet mogelijk. De webshop van Selecta is exclusief voor zakelijke klanten. Om die reden is registratie alleen mogelijk voor klanten ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Nadat je bent ingelogd, klik je rechtsboven op 'mijn account'. Vervolgens vul je onder 'Extra informatie' het nieuwe e-mailadres in en klikt op update.

Waar kan ik mijn bestelhistorie zien?

Nadat je bent ingelogd, klik je rechtsboven op 'mijn orders'