Technische service

Wij voeren preventief technische service uit, afgestemd op het verbruik van de automaat. Selecta biedt snelle respons en garantie op beschikbaarheid van de koffiemachines in jouw organisatie.

Monteurs waar je op kunt vertrouwen

Naast de goede kwaliteit van de consumptie staat de beschikbaarheid van je warme drankenvoorziening centraal. Om een hoge beschikbaarheid te realiseren, bieden wij twee soorten onderhoud; preventief onderhoud en ‘regulier’ onderhoud.

Preventief onderhoud

Om een hoge beschikbaarheid te garanderen, voorkomt Selecta storingen door preventief onderhoud. Preventief onderhoud vindt minimaal 1x per jaar (of eerder bij iedere 25.000 consumpties) plaats op iedere automaat. In het servicelogboek leggen wij vast welke preventieve onderhoudswerkzaamheden zijn verricht en wanneer. Tijdens deze onderhoudsmomenten passen wij direct het waterfilter aan op het verbruik van de automaat. De preventieve bezoeken en planning registreren we in ons backofficesysteem. Tijdens preventief onderhoud wordt er per locatie rekening mee gehouden dat er altijd voldoende automaten beschikbaar zijn voor consumptie uitgifte en plaatsen we een kan koffie naast de automaat.

‘Regulier’ onderhoud

Mocht er onverhoopt toch een storing voorkomen die niet direct door de aanwezige of dichtstbijzijnde service operator verholpen kan worden, zorgen wij dat je hiervan zo min mogelijk hinder ondervindt. Dit doen we enerzijds door op het storingskaartje aan te geven waar zich de dichtstbijzijnde koffieautomaat bevindt. Anderzijds zorgen wij voor snelle oplostijden (maximaal 8 uur) doordat wij een landelijk netwerk aan service monteurs beschikbaar hebben die snel ter plaatse zijn.

Wij garanderen een beschikbaarheidsgarantie van boven de 98%, door:

  • Preventief onderhoud afgestemd op verbruik (automaten management)
  • Oplossen van de storing (repairtijd) binnen 8 uur
  • Reactietijd bij 2e lijnsstoringen binnen 4 uur, oplostijdtijd binnen 8 werkuren
  • 24/7 bereikbaarheid van onze storingsdienst

Wij committeren ons aan de beschikbaarheid van 98% door deze vast te leggen in een Service Level Agreement, inclusief bonus / malus. Onze klanten waarderen onze technische service over de afgelopen 3 jaar met gemiddeld een cijfer 7,9 en specifiek onze service monteurs en gastheerschap met een 8.0.

Kom je er niet uit?

We staan voor je klaar!