Selecta ontvangt “Customer Initiative of the Year Award”

Selecta is bekroond met de Award voor “Image of Vending - Customer Initiative of the Year 2019” met het innovatieve FOODIE’S MicroMarket concept.
De prijs werd formeel uitgereikt tijdens het 25-jarig jubileumdiner van de European Vending & Coffee Service Association in Baveno, Italië.


"De 'Image of Vending Awards' looft de innovaties in de vending branche en we zijn zeer vereerd om deze prestigieuze prijs in ontvangst te mogen nemen”, zegt David Flochel, CEO van Selecta Group.
“Bij Selecta onderzoeken we altijd manieren om te streven naar innovaties die bijdragen aan het succes van onze klanten en eindgebruikers. Met FOODIE’S bieden we een unieke onbemande
concept aan waar niet alleen eten en drinken belangrijk is. Maar we willen ook een ontmoetingsplek creëren waar de werknemers een werkoverleg kunnen houden of gasten kunnen ontvangen.”

FOODIE’S MicroMarket is een onbemand self-service concept die 24/7 gezond en lekker eten en drinken biedt voor werknemers op kantoor. De FOODIE’S MicroMarket kan perfect geïntegreerd
worden in elke werkomgeving. Of er nu 150 of 450 werknemers zijn, door de modulaire opbouw is er altijd een MicroMarket die aansluit bij de behoefte van de werkplek.

De innovatieve FOODIE’S MicroMarket is nu beschikbaar in de Benelux, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Spanje, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.

Image of Vending Award