Selecta wint twee Out.of.Home awards

Op woensdag 20 juni hebben we twee Out.of.Home awards gewonnen. Binnen de categorie “Warme dranken” ontvingen we de awards voor de segmenten “Petrol” en “leisure”.

Wij zien dit als een groot compliment aan Selecta vanuit onze klanten. Het winnen van de twee Out.of.Home awards is voor Selecta een enorme waardering. Afgelopen jaar heeft in het teken gestaan van de integratie tussen Selecta en Pelican Rouge Coffee Solutions. Onze krachten zijn gebundeld en samen zijn wij Selecta Netherlands geworden.

Onze klanten succesvoller maken

Out.of.Home shops is een vakblad wat jaarlijks een enquête houdt onder inkopers en groothandels binnen de branches fastservice, catering, Petrol en Leisure. In deze enquête wordt gevraagd naar de prestaties van de verschillende leveranciers in onder andere de categorie “Warme dranken”.

Waar het binnen Petrol en Leisure omdraait is het succesvoller maken van onze klanten. Wij doen dit als serviceorganisatie met onze verschillende brands- en maatwerkoplossingen. We kruipen keer op keer in de huid van onze klanten en zetten dit om in een passende oplossing waarbij we onze afspraken nakomen en de klant op alle vlakken ondersteunen!

Waar je bij andere aanbieders uit één of twee merken kunt kiezen is ons pallet onuitputtelijk!

Zo hebben wij met Starbucks on the go de champions league onder de koffies.

Brengen we Italiaanse A kwaliteit koffie met Lavazza. Premiumkoffies met Pelican Rouge en een No Nonsens kwaliteitsoplossing met Miofino. Doordat we over een eigen koffie branderij beschikken in Dordrecht kunnen we aan elke vraag voldoen. Grote of kleine badges geen probleem. Onze koffie experts zijn er om tot in de kleinste details, de juiste melanges samen te stellen.

We blijven het beste van onszelf vragen

We stellen onszelf continue de vraag: wie is onze consument? En vooral binnen Petrol en Leisure zien we hier enorme verschillen in. De consument wil meer gemak en overal zijn of haar favoriete product kunnen krijgen. Wij spelen hier op in door onze machines op afstand te volgen. En precies in kaart te brengen welke piekmomenten we kunnen verwachten en welke storingen er dreigen aan te komen. Door hier snel op in te spelen, kan de consument altijd vertrouwen op zijn of haar favoriete product!

Selecta ziet het winnen van de twee Out.of.Home awards als een enorme blijk van waardering.

Wij willen onze klanten hiervoor bedanken. Samen kunnen we de consumenten binnen de segmenten “On the Go”, “Horeca” en de “Zakelijke markt” blijven verrassen met unieke concepten.

Op naar het verder samen oppakken van deze mooie uitdagingen!