Technische Service
Preventief technische service, afgestemd op het verbruik van de automaat. Selecta biedt snelle respons en garantie op beschikbaarheid van de koffiemachines in jouw organisatie.
Meld een storingOnze monteurs staan voor je klaar
Naast de goede kwaliteit van de consumptie staat de beschikbaarheid van de warme drankenvoorziening centraal. Wij bieden een gemiddelde beschikbaarheid van >98%. Om dit te realiseren voeren wij volgens een vaste structuur (preventief) onderhoud uit op de koffieautomaat.
Service desk
De storingsmeldingen komen binnen bij de servicedesk van Selecta en is 24/7 bereikbaar. Deze afdeling kun je gemakkelijk bereiken op telefoonnummer +31 (0)78 6 544 522 of service@nl.selecta.com en wordt bemand door medewerkers die getraind zijn om de melding uiterst snel en adequaat te behandelen. Zij proberen middels telefonische ondersteuning samen de melding op te lossen. Lukt dit niet dan wordt de melding in het automatiseringssysteem ingebracht en doorgezet naar de service monteur.
8 werkuren response tijd
Wij streven naar een response tijd van gemiddeld 8 werkuren. Koffiestoringen hebben altijd onze prioriteit, zo zorgen wij ervoor dat de koffieautomaat zo snel mogelijk weer draait. Uitvoeringen van deze standaard werkzaamheden vinden plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur. Ook buiten kantooruren is er een mogelijkheid dat er een monteur langs komt op werkdagen tussen 17.00 en 22.00 uur en zaterdag en zondag tussen 08.00 – 22.00 uur.
Bekijk onze: Algemene voorwaarden