Technische Service

Preventief technische service, afgestemd op het verbruik van de automaat. Selecta biedt snelle respons en garantie op beschikbaarheid van de koffiemachines in jouw organisatie.

  1. Home
  2. Onze diensten
  3. Technische service

Onze monteurs staan voor je klaar

Naast de goede kwaliteit van de consumptie staat de beschikbaarheid van de warme drankenvoorziening centraal. Wij bieden een gemiddelde beschikbaarheid van >98%. Om dit te realiseren voeren wij volgens een vaste structuur (preventief) onderhoud uit op de koffieautomaat.

Service desk

De storingsmeldingen komen binnen bij de servicedesk van Selecta en is 24/7 bereikbaar. Deze afdeling kun je gemakkelijk bereiken op telefoonnummer  +31 (0)78 6 544 522 of service@nl.selecta.com en wordt bemand door medewerkers die getraind zijn om de melding uiterst snel en adequaat te behandelen. Zij proberen middels telefonische ondersteuning samen de melding op te lossen. Lukt dit niet dan wordt de melding in het automatiseringssysteem ingebracht en doorgezet naar de service monteur.

8 werkuren response tijd

Wij streven naar een response tijd van gemiddeld 8 werkuren. Koffiestoringen hebben altijd onze prioriteit, zo zorgen wij ervoor dat de koffieautomaat zo snel mogelijk weer draait. Uitvoeringen van deze standaard werkzaamheden vinden plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur. Ook buiten kantooruren is er een mogelijkheid dat er een monteur langs komt op werkdagen tussen 17.00 en 22.00 uur en zaterdag en zondag tussen 08.00 – 22.00 uur.

Heeft de machine een storing?

Maak een melding van een machine storing

Bekijk onze: Algemene voorwaarden

Wil je meer informatie ontvangen?
Neem dan contact met ons op en wij helpen je verder.

Vul het formulier in en we nemen spoedig contact met je op

Alstublieft…

Segment

Bekijk onze: Algemene voorwaarden