Selecta wint wederom Out.of.Home Award

Op donderdag 20 juni is Selecta tijdens de uitreiking van de Out.Of.Home Awards wederom tot winnaar uitgeroepen binnen de categorie warme dranken in het segment ‘On the Move’.

Een enorm groot compliment aan Selecta vanuit onze mooie klanten. Iedere dag werken wij er hard aan om onze klanten succesvoller te maken met de juiste koffiebeleving met onze verschillende koffieconcepten. Dat wij vorig jaar mochten winnen en ook dit jaar zijn uitgeroepen tot winnaar maakt ons dan ook erg trots!

Onze klanten succesvoller maken
Het is een bevestiging dat wij met onze merken Starbucks, Lavazza, Pelican Rouge en expertise bij het ontwikkelen van private labels uit de eigen branderij goed kunnen meebewegen met de markt. We hebben als ‘çategory leader’ ingezet op onze kennis in de petrolmarkt, koffie-expertise, technische ontwikkelingen en trainingsfaciliteiten. Zo hebben we onlangs een trainingscenter geopend voor onze monteurs om zo ons serviceniveau voor onze klanten naar een nóg hoger niveau te tillen.

Out.of.Home Awards
Out.of.Home Shops is een vakblad wat jaarlijks een enquête houdt onder inkopers en groothandels binnen de branches fastservice, catering, Petrol en Leisure. In deze enquête wordt gevraagd naar de prestaties van de verschillende leveranciers in onder andere de categorie ‘Warme dranken’.

Bedankt!
Wij willen onze klanten hiervoor bedanken. Samen kunnen we de consumenten binnen de segmenten ‘On the Go’, ‘Horeca’ en de ‘Zakelijke Markt’ blijven verrassen met unieke concepten.

Wij kijken uit naar het voorzetten van onze unieke samenwerking en het behalen van nieuwe successen!

"Selecta is er altijd als je ze nodig hebt en werkt echt met ons samen. Onze relatie is heel belangrijk. Zij weten echt wat wij willen.”

Quote van klant